Stel een vraag

Uw rechten, onze plichten

Als u cliënt bent van Welstad, heeft u een aantal rechten. Wij daarentegen hebben een aantal plichten. Zo heeft u het recht een klacht in te dienen als u het ergens niet mee eens bent. En het is onze plicht om zorgvuldig om te gaan met de gegevens die u ons verstrekt. Ook is het goed om te weten dat onze organisatie een cliëntenraad heeft die over bepaalde zaken mee kan praten. Meer over privacy, klachtenregeling en cliëntenraad leest u in ondertaande brochures.

Uw rechten, onze plichten
Klachtenreglement voor cliënten van Tinten
Privacyreglement voor cliënten van Tinten

Uw zekerheid omtrent kwaliteit
Hoe weet u dat onze diensten goed zijn? Omdat Welstad zijn diensten met zorg ontwikkelt. Maar los daarvan zijn we HKZ-gecertificeerd. HKZ staat voor 'Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de zorg- en welzijnssector'. Met dit certificaat toont Welstad aan dat zij de zaken intern goed op orde heeft, de klant centraal stelt en voortdurend werkt aan het verbeteren van de dienstverlening. Daarnaast draagt dit certificaat bij aan een goede samenwerking tussen de gemeente en Welstad.

Meer weten?
Neem contact op met de kwaliteitsmedewerker, deze is in dienst van Tinten Welzijnsgroep.